Friday 15 December 2017

Forex 8h diagram


Metatrader 8 timmars diagram 8 timmars diagram MT4 Även om 8 timmars diagram inte kommer som standard på metatrader 4 är de snabba och enkla att installera. 8 timmars tidsram är min personliga favorit eftersom den överbryggar ett gap mellan den dagliga och 4 timmars tidsramen som ger ett utmärkt filter mot normal marknadshack eller prisfluktuationer. Jag älskar att handla 8 timmars tidsram bäst. Det kan bara vara den perfekta tidsramen för handel. Ger mot normal marknadshack eller marknadsljud. 3 möjliga signalperioder per dag gör det mycket enkelt att handla. Erbjuder gott om tid för att också ha ett liv utanför handel Starkare signaler från TA och prisåtgärd. Ibland kan den tredje möjliga signalperioden vara mitt på natten beroende på vilken tidszon du befinner dig. Inställning 8 timmarsdiagram på Metatrader 4 Kommersiell medlem Anmälad till mar 2012 1 455 Inlägg Tack för att du delat det, som kan vara användbart. Anställd Apr 2012 Status: Medlem 26 Inlägg Anställd Jul 2005 Status: Medlem 484 Inlägg När tycker du om 8 timmar att starta. gmt 00. eller vilken mäklare använder du Anställd Jan 2005 Status: Det finns de som vet, och det finns de som inte vet. Anställd Sep 2010 Status: Medlem 82 Inlägg Awesome JCL. tack så mycket . Jag håller med palabara. Detta är det bästa eftersom skivat bröd uppfanns. Anställd jan 2012 Status: Medlem 54 Inlägg Tack så mycket för att dela indikatorn och videon. Det är mycket användbart. Anställd Jan 2009 Status: Medlem 25 Inlägg Anställd Oct 2007 Status: Medlem 529 Inlägg Anställd Nov 2012 Status: Medlem 480 Inlägg Online Nu Föråldrad tråd, men jag hoppas att någon kommer att svara. När inställningarna är inställda för att uppdateras en gång var 8: e timme, återspeglar den inte de nuvarande ljusändringar som kan vara mycket vilseledande. Jag har ändrat uppdateringsintervallet till 1, men trots det tror jag att en manuell uppdatering av diagrammen krävs. Finns det ett sätt att övervinna detta så är offline-diagrammet uppdaterat i realtid (Det finns många renkoindikatorer som gör detsamma, så jag hoppas dess samma logik för 8-timmarsdiagrammen) Anmälte juni 2015 Status: Junior Member 1 Posta Bra information, tack Anmälad dec 2012 Status: Medlem 4 Inlägg Används just denna indikator, om du lämnar uppdateringsperioden som anges i fliken ingångar och lämnar den till noll då 8-timmars offline-diagram eller (någon annan tidsram du set för diagrammet) uppdateras i realtid från det diagram som indikatorn för periodomvandlare är installerad på. Om du ställer in uppdateringsperioden till 1 ställer du in den för att uppdatera varje kvotperiod. Låt det vara 0 och det ska vara realtid, åtminstone är det för mig, hoppas du kom dit, 4 år senare. Bara insåg att du också måste tillåta DLL-import på inställningarna också för periodkonverteraren. Jag använder den för att generera ett 12 timmars diagram som kan användas som en 3 gånger högre tidsram för 4 timmars diagram för att bekräfta inmatningar och momentum med en Stokastisk indikator och korrelerande cykel upp och cykla nerriktningen med det snabbare tidsrammet 4 timmarsdiagrammet. Anställd Jun 2016 Status: Junior Member 1 Inlägg Jag letar efter instruktioner eller en länk för att skapa i MT4 ett 2-timmarsdiagram. Vilken hjälp skulle helst uppskattas. Tack Anställd Jan 2016 Status: Junior Member 8 Inlägg Jag letar efter instruktioner eller en länk för att skapa i MT4 ett 2-timmarsdiagram. Vilken hjälp skulle helst uppskattas. Tack Mitt förslag är att öppna ett demo konto för MT5, där du kan ha ett 6-timmars diagram också. Jag gör det hela tidenPostnavigation Handel på 8-timmarsschema Hej allt jag hoppas du har en vilsam och trevlig söndag som jag hittar. Söndag8217s är alltid bra att ta lite kartläggningstid och planera din kommande handelsvecka. Som uttryckt i några av mina tidigare inlägg är jag partiell till prishandelshandel från Daily Charts, och mer nyligen de 8 timmars diagrammen. 82208 timmars diagram 8221 några av er kanske frågar. Ja, 8 timmars tidsramar erbjuds nu på MT5-plattformen. Jag började nyligen prova 8 timmars tidsram för att se hur det jämfördes med den dagliga tidsramen med avseende på att tillhandahålla pålitliga signaler och frekvens av signalerna. Det finns ett bra blogginlägg på Forex4Noobs hemsida som ger en del insikter när det gäller att använda 8 timmars tidsram för valutahandelshandel. För dig som använder MT4 plattformen ger bloggen också en bra indikator som du kan ladda ner för att du ska kunna konvertera dina 4 timmars diagram till 8 timmars diagram. Som påpekat i hans blogginlägg föredrar Nick B 8-timmarsdiagrammen över de dagliga diagrammen, eftersom han enligt hans mening erbjuder mer omsättningsbara inställningar utan att ge upp tidsbesparande och kvalitetsaspekter som de dagliga tabellerna ger. När jag granskade mina diagram i dag märkte jag särskilt den trevliga baisse-stiftstången som bildades på en nyckelnivå på EurUsds 8-timmarsdiagram. På mitt diagram har jag markerat en nyckelmotståndsnivå på 1.30000. Du kan se hur priset har återvänt och förlängt ca 30 pips över denna nivå men sedan knäppte tillbaka och misslyckades med att stänga över motståndsnivån. EurUsd är curently på en fin downtrend vilket gör denna inställning ännu högre kvalitet enligt min åsikt. Det blir intressant att se hur den här inställningen pannar ut under nästa dag eller två. Om du aldrig har experimenterat med 8 timmars tidsram för din handlingshandel kan du bara försöka prova. Ännu en gång är detta inlägg endast avsett för utbildningsändamål och är inte avsett att betraktas som handelsrådgivning. Om du haft det här inlägget, var vänlig, kommentera, dela och liknande Inkommande söktermer: Forex trading 8 timmars diagram Forex 8 timmars diagramstrategi 8 timmars diagram 8 timmars Forex strategi Forex 8 timmars diagram 8 timmars diagram Forex Forex 8h diagram yhs-Fullhosted003 åtta timmars diagram 8h forex 3 tankar om ldquo Handel på 8 timmars diagram rdquoForex Åtta timmars diagramutmaning I ett nyligen inlägg frågade jag om du ville ha några tips om handel med åtta timmars diagram i Forex. Svaret var förvånande. Inlägget mottog över 100 kommentarer från läsare som vill lära sig åtta timmars diagram. I det här inlägget kommer jag att inrätta en månadsutmaning med målet att göra dig till en mer effektiv näringsidkare. Hur jag började handla Åtta timmars diagram Traditionellt mellannivå tidsramar Forex-diagram har begränsats till fyra timmar och dagligen. Under de senaste åren har emellertid några mäklare introducerat nya tidsramar till sina plattformar. Jag hittade först om åtta timmars diagram i början av 2012. En av mina avancerade kursstudenter föreslog tidsramen för mig. Först var jag tveksam till att bryta sig bort från fyra timmar och dagliga tidsramar. Efter att ha testat åtta timmars tidsram för några veckor blev jag kär. Varför åtta timmars diagram En av de stora fördelarna är att de sparar din tid. Åtta timmarsdiagram behöver bara kontrolleras var 8-12 timmar, vilket gör det enkelt att handla dem runt ett upptaget schema. Du kanske tänker på att de dagliga diagrammen sparar ännu mer tid, och du skulle ha rätt. Dagliga diagram har dock mycket färre handelsuppsättningar än åtta timmars diagram. Åtta timmars diagram visar en bra balans mellan tidsbesparad och kvantitet av handelstillfällen. Hur får man åtta timmars diagram Det enklaste sättet att få åtta timmars diagram är att besöka tradingview. Tyvärr använder många mäklare fortfarande MT4 som inte har åtta timmars diagram. Det finns ett MT4-plugin som tillåter åtta timmars diagram men det fungerar inte för många människor. Om du vill ge MT4-plugin ett skott kolla in den här senaste inlägget. Enkel Trading Challenge Nu när du vet lite om åtta timmars diagram och hur man använder dem vill jag ge dig en utmaning. Utmaningen kommer att löpa i en månad, och ditt mål är att förenkla din handel och utveckla en effektivitet. Steg ett: Välj fyra par Handel fyra par Effektivt Normalt berättar jag nya handlare att välja ett par och hålla fast vid det. Denna utmaning är dock utformad för personer med begränsad handelstid. Flera par är nödvändiga för denna utmaning för att maximera dina chanser att fånga en handel. Jag kommer att handla EURUSD, GBPUSD, AUDUSD och EURJPY. Steg två: Välj en tidsram Denna del är uppenbar, du måste välja tidsramen på åtta timmar. Skapa ett åtta diagram för var och en av paren i steg ett. Steg tre: Välj en handelsstrategi Jag rekommenderar att du använder min enkla Forex-strategi. Jag använder en kombination av stöd och motstånd och ljusstakar för att handla omkastningar. Generellt får jag två till fyra inställningar per vecka över de fyra paren i steg ett. Om du redan har en arbetsstrategi, var god att använda den. Denna utmaning handlar om att göra dig till en mer effektiv näringsidkare. Om din strategi fungerar men du saknar affärer kan du anpassa strategin för att passa parametrarna för denna utmaning. Steg fyra: Skapa en handelsplan Du bör redan ha en handelsplan. Om du inte gör du ett stort misstag. Om du redan har en handelsplan kan du helt enkelt behöva anpassa den till den här utmaningen. Om du behöver hjälp med att skapa en handelsplan, kolla in gratis Forex Trading och Money Management Plan kurs. Steg fem: Börja handel När du har din handelsplan är det dags att börja handla. Utmaningen är enkel. Du måste begränsa dig till fyra par på åtta timmars tidsram. Du bör försöka kolla dina diagram en gång var 8: e timme. Om du inte lyckas kontrollera dina diagram som ofta försöker kolla minst en gång varannan tolv timmar. Om du ser en handel upprätt, handla den. Gärna använda automatiska poster och utgångar om det behövs. Jag hoppas att denna utmaning kommer att göra det möjligt för dig att handla mer effektivt. Kontrollera dina diagram en gång var 8: e timme så att du kan passa handel runt ett upptaget schema. Åtta timmars diagramtips Under de närmaste veckorna kommer jag att skriva mycket om åtta timmars diagramhandel. Så håll ett öga på några fler tips som hjälper dig i den här utmaningen. Delta i denna utmaning Lämna en kommentar nedan och låt mig veta

No comments:

Post a Comment